Nyt se on tehty - olen vihdoinkin luonut itselleni blogin! Aion tarinoida elämästäni SONEna ja kommentoida Girls' Generationin/So Nyuh Shi Daen/Shoujo Jidain/SoShin/SNSD:n aktiviteetteja. Olen vielä ihan noob mitä blogeihen tulee, joten olkaahan kärsivällisiä! Postaan myös vanhoja musiikkivideoita, yms. Samalla voinkin harjoitella kielellisiä kikkoja äidinkielen esseekokeeseen ;)

Olen siis kotoisin Etelä-Suomesta ja olen syntynyt vuonna 1994. Mikäli syntymäpäiväni kiinnostaa, se on tasan päivä Yurin synttäreiden jälkeen~. Olen lukion kolmannella ja suoritan ylioppilastutkintoa. Ei tosin ole helppoa olla SONE ja keskittyä samalla kouluun ja muihin harrastuksiin... Soitan käyrätorvea ja olen kuvataidekoulun elokuvatyöpajassa. Lisäksi piirrän ja tykkään laulaa. Luen paljon sekä kirjoja että sarjakuvia, olen kiinnostunut historiasta ja aasialaisista kulttuureista. Opiskelen epäsäännöllisesti japania itsekseni (koreaakin aion) ja osaan suomea, ruotsia, englantia ja saksaa hyvin ja venäjää auttavasti. Se itsekehusta, siirrytään SNSD:hen.

Olen tiennyt SNSD:stä vuodesta 2009 saakka, jolloin Japan Pop-lehdessä oli yhtyeestä artikkeli. Kävin kuuntelemassa Geen ja tykästyin. Varsinainen innostus alkoi tosin vasta syksyllä 2010 kun luokkakaverini soitti minulle muun muassa Run Devil Runin, Oh!:n ja Genien (Sowoneul malhaebwa). Hän soitti minulle lisäksi 2NE1:a ja luulenpa että alan olla pikkuhiljaa  myös blackjack. Varsinainen "kunnon" SONE minusta tuli vuonna 2011 ja vuonna 2012 aloin haikailla SNSD:n keikalle.

Onko muita yhtyeitä joita fanitan? No tuota... En ehkä fanita niin kovasti persoonatasolla, mutta biisejä kuuntelen paljonkin. 2NE1 tulikin jo tuossa mainittua, lisäksi pidän T-aran biiseistä (queen en kuitenkaan ole, enkä varmaan tulekaan). BIGBANGin Alive (tai Still Alive) oli ihan kiva albumi, vaikken poikabändeistä sen kummemmin välitäkään. Muilla yhtyeillä/laulajilla on yksittäisiä biisejä joista tykkään (Kan Mi Youn, f(x), KARA, Kim Sori, PSY...) ja varmaan niistäkin löytyy koko ajan lisää "fanitettavaa". SNSD on kuitenkin ensimmäinen ja suurin k-poprakkauteni. K-indiestä mainittakoon Nunco.

Eiköhän siinä ollut kaikki... Saatan postata asioita myös SNSD:n ulkopuolelta, mutta eipä sillä kai suuremmin ole väliä :D